Sosyalleşmemi Youtube dışında bir yerde yapabilme isteğimle açtığım ve yıllar geçse de sadece 3 kişinin beni okuyacağı bloguma hoş geldinizzzzz!!!!!!!!
Öncelikle ben ADA. 13 yaşındayım. Günlük sıkıntılarımdan (sıkıntılarımızdan) bahsedeceğim bu blogda. Bana da önceden Amerikalı ergenler gibi blog açmak saçma gelmişti ama saat tam 23.14 te bu fikrim değisti. ¥eni yeni blog kullanmayı çözüyorum o yüzden henüz çok çılgın yazılar yazamayacağım ama yine de çok ama çok deli biri olduğümu bilmenizi isterim. Yazılarımı okuyacakların annemden okul arkadaşlarıma ve sonra da diğerlerine (saçma oldu ama kelime bulamadım) ulaşmasını istiyorum. ökuyan herkes yaysın lütfen.
Ayrıca herkesin merak edeceğini düşündüğüm bir soru: Neden blogumun adı HER ŞEY ÇORAPLARDA SAKLI?? Güzel bir soru. Kesinlikle bu ismi koymamın bir sebebi yok! Gecenin on birinde aklıma başka bir şey gelemdi kusura bakmayın. Kardeşim (ama gerçekte kareşim olmayan) Selin'i arayıp blog açacağım dediğimde aklimda iki isim vardı. ÇORAP KIZ ve PONÇİKti. Ben de düşündüm taşındım (ki bu düşünme 2 dakikadan kısa sürdü) bloguma bu ismi vermeye karar verdim. Ilgi çekiyor kabul edin.
Zaman zaman yazılarımi fotoğraflarla renklendireceğim ama önce günlük konular bulmalıyım. Bugün Cuma ve bayram tatiline girdik. Sınavım olmadığı her gün yazmaya çalışacağım. Acil bir şey olmadikça da demeliyim. Ayrıca şimdiden kusura bakmayın bilgisayarım ı,ö,ş,ü,ğ,ç harflerini zor ve zahmetli bir şekilde yapıyor o yüzden bazı günler ya da bazı cümlelerimde böyle yazım hataları olabilir.
Her yazım bunlar kadar uzun olursa süper olacak diye düşünüyor ve size iyi geceler diliyorum. Diyeceksiniz bu kız saat 12de mi uyuyor? Pardon ama bence sabah yediden 12ye kadar uyanik olmak gayet yorucu ve uyumak icin gecerli bir sebep. ve su son cumlelerimde yukarida yazdigim harfleri yazmiyorum cunku gercekten yorgunum bu nedenle affedersiniz. Ama durust olacagim ama bu paragrafi digerlerinin 1000de 1i zamanda yazdim yani belki de fikir degistirip bu zahmetli harfleri hic yazmayabilirim.
Aynı zamanda onemli bir sey daha. Asla ama asla blogumda kufur bulunmayacak haberiniz olsun. boyle seylerden hoslanmiyorum. evet yarin da sag kalip yazi yazmami istiyorsaniz gitmem gerekiyor. Sizi seviyorum....
NOT: Beni okuyan kisilerin sayisinin 0 oldugunu bildigim halde boyle seyler yaziyor olmam beni endiselendiriyor
DIP NOT: Lutfen ama lutfern bu yaziya tesadufen rastlarsaniz ve okursaniz beni okumaya baslayin. ğercekten stekli giristim bu ise.
YERIN DIBI NOT: Petrol buldum!!!! :D
beni taniyin bu benim!! bayyy

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder